poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Wywiad z Breanną part 2

Ja- Czyli to oznacza,że twoim ulubieńcem jest Ross? A jacy są R5?
Breanna- Jesteśmy znajomymi, ale nie mogę wybrać ulubieńca, ponieważ kocham ich wszystkich bardzo! I są dosłownie najsłodszymi ludźmi jakich kiedykolwiek spotkałam! Są bardzo zabawni!
J- Super! Okej teraz powiedz kilka słów na temat każdego z osobna, co sądzisz?
B-Jasne
Rydel: jest bardzo słodka, ona jest rozmowna i potrafi nawiązywać rozmowę nawet jeśli jesteś zdenerwowany xP
Rocky: jest naprawdę zabawny i ustępujący, żartuje sobie z tobą.
Riker: jest bardzo dużym bratem, on jest bardzo miły i sprawia, że czujesz się bezpiecznie :)
Ratliff: jest też wesoły, on jest naprawdę dowcipny z tym co mówi :D
i Ross: jest naprawdę, NAPRAWDĘ słodki. On też jest zabawny i wszyscy z nich dają dobre uściski xD
oh i jeszcze Ryland: jest też miły, jest bardzo profesionalny z obsługą wszystkich urządzeń  i takiej tam :P
a rodzice są uroczy!
J- Czyli są tacy sami jak w R5 TV, nic nie ukrywają? Zauważyłam, że masz koszulkę I ♥ R5, naszyjniki i bransoletki z R5. Kupiłaś je na jednym z koncertów, czy zamówiłaś z oficjalnej stronki?
B- Są tacy sami jak na R5 TV. Mam więcej rzeczy z koncertów, ale jeden z moich naszyjników już mam z kilka lat.
J- Czyli zamówiłaś go z oficjalnej stronki?
B- Tak
J- A twoja przesyłka doszła bezproblemowo?
B- Tak, o ile dobrze wiem to poszło dobrze z wysyłką. I mam go na Boże Narodzenie :)
J- A myślisz, że przesyłką doszłaby do Polski, bo mam zamiar kupić sobie różowy naszyjnik i 2 bransoletki
B- Powinno być dobrze, jestem pewna, że oni wysyłają na całym świecie to :)
J- Dziękuję ci, że odpowiedziałaś na moje pytania i jakoś mnie zrozumiałaś :P
B- Ja też dziękuję i zrozumiałam :)

No witojcie R5ersi :D To jest 2 część wywiadu z Breanną i ostatnia. Jakoś znalazłam czas i dodałam :P Myślę, że czegoś się może trochę o nich dowiedzieliście. I pamiętałam, żeby zapytać się też czy warto zamówić. No więc widzicie sami, że warto :P I powiem wam, że 5dolarów to na nasze jest 15.83 zł z dnia 26. 08. 2013r., a 10 dolarów to 31,66 zł, 20 dolarów to 63,32 zł. Tak tylko przypominam. Doliczcie sobie jeszcze do tego koszt przesyłki. tanio nie wyjdzie no, ale cóż :(. Dobra, żeby was tym nie dołować wstawiam wam jeszcze to xP: https://www.youtube.com/watch?v=yBMaRQHGyeg Riker przedstawia wiadomości!! Jej,ale on słodki *,*.  Ahh i jeszcze ta szkoła za niedługo :(. Szykujcie się na to, że podczas roku szkolnego nie zawsze będę mogła tutaj dodawać coś, bo to jest 3 klasa gimnazy i egzaminy, wybór nowej szkoły ehh. Więc tylko tak już wam mówię, żebyście się później na mnie nie zawiedli, jak nie będzie mnie dość często . To pa :*:*:*:**:*:*:* ~~Victorias


3 komentarze:

  1. Super! Zazdroszczę Brennie..., szczęściara z niej :)
    Riker jest słodki... Aww... <3
    A ze szkołą Cię rozumiem. Obowiązki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie można zamówić te wszystkie rzeczy? Bo ja szukałam i nigdzie nie mogę ich znaleźć. Bardzo proszę o podanie stronki. Z góry dzięki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za "2" część;););)

    OdpowiedzUsuń